سبد خرید
×
حذف از سبد خرید
محصول محصول از سبد خرید حذف شود؟
بله خیر
خرید بعدی
محصول محصول به خرید بعدی اضافه شود؟
بله خیر
خرید بعدی
محصول محصول به سبد خرید اضافه شود؟
بله خیر
اخطار!
عدم اتصال به اینترنت
بستن
  محصول و خدمات تعداد جمع
0
فهرست
×
پنجشنبه / 13 / اردیبهشت / 1403
جستجو
سبدخرید 0
کاربر
فهرست

قوانین و مقررات

قوانین کلی چاپ

 

از شما مشتریان گرامی خواهشمندیم در هنگام استفاده از خدمات مجموعه ، نکات زیر را رعایت فرمایید در صورت رعایت نکردن این نکات ، مجتمع مسئولیتی در قبال خرابی کار نخواهد داشت.


محصولات چاپی و طریقه ثبت سفارش

محصولات چاپی مجتمع به دو نوع عمومی و اختصاصی تقسیم میشوند که ثبت سفارش این فرم ها به طریق غیر حضوری نیز امکان پذیر است . جهت ثبت غیر حضوری به سامانه فروش آنلاین مراجعه کرده ، فایل نهایی خود را اپلود کنید بعد از پرداخت از طریق  کارت های عضو شتاب و دریافت  شماره فاکتور ،سفارش شما ثبت شده و وارد پروسه تولید میشود.


محصولات عمومی

به مجموعه فایل های چاپی که به علت پایین آوردن هزینه ها به صورت مشترک داخل یک فرم چاپی بسته شده و نسبت به نوع رنگ فایل ها تفکیک نمی شوند محصولات عمومی گفته میشود.
 
لازم به ذکراست هر محصول عمومی دارای میانگین رنگی خاص می باشد و رنگ ها بر اساس رنگ قالب فرم چاپی تنظیم میشود از این رو کلیه کارهایی که در این فرم چاپ میشود ، با 15% اختلاف رنگ نسبت به مانیتور استاندارد مواجه خواهند شد.
 
به علت تغییر مداوم مواد اولیه (کاغذ،مرکب ،روکش ها...)و همچنین تفاوت میانگین رنگی در هر فرم سفارشات شما در محصولات عمومی که حتی با اختلاف یک فرم چاپ شده اند باهم قابل مقایسه نخواهد بود.( اختلاف محصولات عمومی از چاپ تا چاپ 30% خواهد بود )
 
شما میتوانید قبل از سفارش نمونه جنس ها را بررسی نمایید اما به یاد داشته باشید بافت و ضخامت کاغذ کاور لمینیت و همچنین کیفیت چسبندگی لیبل ها در برند های مختلف متفاوت است و خرید مجتمع بر اساس موجودی بازار میباشد لذا هنگام سفارش این مهم را در نظر بگیرید.
 
توصیه مهم : توجه داشته باشید نوع سفارش خود را باتوجه به حساسیت و اهمیت کارتان مشخص کنید لازم به ذکر است کیفیت سفارشات ( به لحاظ رنگ و کاغذو..) در محصولات عمومی با یک محصول اختصاصی قابل مقایسه نخواهد بود.


محصولات اختصاصی

کلیه محصولاتی که در لیست محصولات عمومی وجود ندارند و محصولاتی که دارای خدمات خاصی می باشند ( کاتالوگ ها ، برشور ها ،کتاب و..) و همچنین محصولاتی که هرچند ممکن است جزء محصولات عمومی باشند اما به علت حساسیت بالای چاپی نیاز به استفاده از رنگ های خاص و یادارای چاپ های ویژه هستند و قابلیت اجرای آن ها در محصولات عمومی وجود ندارد جزء محصولات اختصاصی محسوب میشوند به علت تنوع بالای هر کدام از این سفارشات بایستی به متصدیان بخش اختصاصی مراجعه کرده و بعد از مشاوره و اخذ قیمت فایل آماده چاپ خود را به ایشان ارجاع دهید.


تذکرات مهم (محصولات عمومی)

کلیه سایز های ارایه شده در لیست قیمت سایز فایل دریافتی می باشد . سایز سفارشات بعد از برش نسبت به نوع خدمات سفارش مورد نظر تغییر خواهد کرد تمامی سفارشات چاپی با 3% تا 7% باطله یا کسری تحویل داده میشود.


کارهای a5 و بزرگتر از a5 در محصولات ویزیت ساده (8 لت و بزرگ تر از 8 لت ) فوری محسابه می شود و شامل گرانتی نمی باشد . کاتالوگ های 300 گرمی نیز شامل همین محدودیت خواهند بود که ساعت 12 ذخیره شده باشد طبق زمان تحویل روی لیست قیمت آماده خواهد شد .این مساله برای محصولات 10ساعته و 1 روزه در روزهای شنبه تا چهارشنبه قبل از ساعت 12 خواهد بود . روزپنج شنبه تحویل فرم 10 ساعته و 1 روزه نخواهیم داشت.

هنگام ثبت سفارش به نوع کتابی یا سکه ای بودن سفارش خود دقت کنید. 

نکته : در سامانه فروش آنلاین، فایل های سکه ای و یا چیدمان خاص نداریم .

در نظر داشته باشید کلیه فایل های شما هنگام فرم بندی، به صورت اتوماتیک کتابی خواهند شد

حداقل دانسته های شما برای تهیه فایل آماده به چاپ

فایل آماده چاپ بایستی به صورت عکس (JPEG)تحویل مجموعه شده . در غیر این صورت خرابی به عهده سفارش دهنده می باشد از مدل های رنگی غیر از CMYK  و یا ترکیب های 16BIT استفاده نشود.


در صورت استفاده نتیجه چاپی با خطای رنگی 60% .و یا بیشتر مواجه خواهد شد چنانچه در سفارش های کتاب از رنگ های تمپلات استفاده شود نتیجه چاپی دچار پشت زدگی و مشکلات دیگر خواهد شد در طراحی این فرم ها از رنگ های پر و نوشته های چهار رنگ استفاده نشود در صورت بروز هرگونه خطا کلیه مسئولیت به عهده مشتری خواهد بود.

 

رنگ تمپلات : به رنگ های پر که به صورت یکنواخت در کل و یا قسمتی از طرح استفاده شده باشد گفته می شود کیفیت کلیه فایل های چاپی بایستی 300DPI باشد در صورت استفاده از کیفیت تصویر پایین تر کارهای چاپی شما با افت کیفیت مواجه خواهد شد . در صورت استفاده از نوشته های 4 رنگ  مرکز مسئولیتی در قبال خرابی سفارش نخواهد داشت.


محصولات جنیوس شامل این محدودیت نمی شوند به طور کلی مجموعه مسئولیتی در قبال خوانده شدن QR -CODE نخواهد داشت اما در صورت استفاده از آن فقط از رنگ مشکی تک رنگ (K=100) استفاده نمایید در فرم های ویزیت 3 میلی متر در محصولات لمینیت 5 میلی متر خلاصی برش رعایت شود در محصولاتی که برجستگی و یا طلاکوب دارد فایل های برجستگی و طلاکوب آن از کنارهای کار 7 میلی متر فاصله داشته باشد در کلیه سفارشات چاپی خطای برش وجود دارد حداقل 3 میلی متر دقت داشته باشید در صورت حساسیت سایز سفارشتان بایستی این خطا را در نظر بگیرید ( یعنی سفارشات خود را 2 میلیمتر بزرگتر از اندازه ای که میخواهید ثبت کنید )در محصولاتی که برجستگی دارند بایستی روی هم خوردگی فیلم کار (فایل قسمت های برجستگی ) با فایل چاپی دقیق باشد در صورت عدم رعایت این امر ممکن است قسمت برجستگی کار اجرا نشود.

تذاکرات مهم

به محض آماده شدن سفارشات محصولات عمومی یک پیامک حاوی نوع کار و شماره فاکتور برای شما ارسال میشود اعتبار فاکتورهای مجموعه و بررسی گارانتی سفارشات یک ماه میباشد شخصی که برای سفارش و تحویل کارهای شما به مجموعه مراجعه می کند نماینده تام الاختیار شما می باشد لذا از فرستادن افراد بی اطلاع بی سواد و کم سواد به مجموعه جدا خودداری فرمائید.


گارانتی چاپ

در محصولات عمومی خطاها و اشتباهات ناشی از خطای اپراتور و یا مشکلات دستگاه های چاپ اجتناب ناپذیر است. در راستای اطمینان مشتریان با در دست داشتن محصولی که از نظر شما دچار خرابی است به مسئول گارانتی مجتمع  مراجعه کرده تا با درنظر گرفتن مواردی که شامل گارانتی می شود سفارش شما بررسی شده و اگر ایراد از سمت مجموعه باشد کار مجددا برای چاپ ارسال میشود.


نکته : هزینه های جانبی از جمله هزینه های پیک، باربری و... به عهده مجتمع نمی باشد، لذا هنگام تحویل سفارش محصولات را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

چگونه محاسبه زمان تحویل سفارشات

شاید تابحال کسی به این مسئله توجه نکرده باشد که محصولات چاپی (حتی یک کارت ویزیت ) برای سفارش دهنده با مشخصات خاص ایشان (یعنی فایل) تولید می شود در نتیجه محصول از قبل آماده نیست و بعد از طی کردن پروسه ای خاص برای تحویل آماده می شود. این پروسه زمان خاصی را طبق نوع محصول می طلبد و دانستن این زمان و چگونگی محاسبه آن برای سفارش دهنده مهم و حتی در مواردی حیاتی می باشد برای درک روش محاسبه ابتدا بایستی دو نکته زیر را در نظر بگیرید.

نکته 1: ساعت مقرر چیست؟ روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 15 و روزهای پنج شنبه ساعت 12 را ساعت مقرر در نظر بگیرین توجه – در محصولات 10 ساعته ساعت مقرر ساعت 12 می باشد.


پنج شنبه تحویل محصولات 10 ساعته نخواهیم داشت.


نکته 2: روزهای تعطیل رسمی و غیررسمی روز کاری محسابه نمی شود.


مثال زیر را با دقت مطالعه فرمائید:
فرض کنید :سفارش شما در روز چهارشنبه ثبت شده و طبق تعرفه (لیست قیمت ) زمان تحویل آن 2 روز کاری است در این میان ثبت سفارش شما قبل یا بعد از ساعت مقرر در زمان تحویل آن تاثیر مستقیم دارد در این مثال به چگونگی محاسبه زمان تحویل کار بر حسب روز و ساعت ثبت سفارش می پردازیم.


نکته: پایان ساعت کاری در روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 19 و در روزهای پنج شنبه 16 می باشد.

نکات زیر را در نظر بگیرید

به محض حاظر شدن سفارش این امر از طریق پیام کوتاه به اطلاع شما مشتریان گرامی خواهد رسید در صورت به تعویق افتادن تحویل سفارش مراتب را از طریق تلگرام یا ایتا به شماره 09364960024 اطلاع دهید  زمان تحویل محصولات در تعرفه قیمت برای مشتریان تهران می باشد مشتریان عزیز شهرستان بایستی شرایط رسیدن بار به ایشان اعم از زمان بندی پایانه های باربری را در نظر بگیرند.


نکات زیر را در محصولات 10 ساعته و 1 روزه در نظر بگیرید

در صورتی که سفارش خود را تا ساعت 12  ثبت کنید سفارش مذکور را تا ساعت 19 فردای آن روز تحویل خواهید گرفت.


مثال : فرض کنید ثبت سفارش شما شنبه تا ساعت 12  باشد در این حالت سفارش خود را یک شنبه تا ساعت 19 تحویل خواهید گرفت.

نماد اعتماد
درباره ما
  • سلام، ضمن خوش آمد گویی
    مجموعه چاپ مات با بیش از یک دهه سابقه فعالیت به منظور ارائه بهترین خدمات در زمینه های چاپ فرم های عمومی و اختصاصی و به ویژه در زمینه طراحی پیشرفته در خدمت شما عزیزان بوده و هدف اصلی خود را آسودگی خاطر همکاران و مشتریان گرامی قرار داده ایم
    آدرس قم : میدان امام خمینی (ره) / جنب هتل رز / ابتدای کوچه 21
    چاپ مات
    Instagram: chapmaat
    کانال تلگرام و ایتا : chap_maat
    پیگیری‌ ثبت‌‌ و سفارش : 09961997628
    تلفن پشتیبانی (قم) : 36601630-025
    مدیریت چاپ مات: 09364960024 (احمد نافع)